Tessa goes abroad

Acceptatie

Hoi allemaal,

Zo het gaat allemaal even in sneltrein vaart! Even een korte samenvatting van vandaag:

Vanmorgen om 11:10 had ik het interview. Ik was uiteraard bloednerveus (zal gerust geen nieuws zijn voor diegene die mij goed kennen ;) ) maar het viel alles sinds mee. Het waren een aantal vragen over hoe ik in bepaalde situaties zou reageren, mijn sterke en zwakke punten etc. Het was gewoon een sollicitatie, maar dan in het Engels. Even een tip; maakt niet uit hoe goed je Engels is, tijdens zo'n interview zoek je continu naar de goede woorden . Om 12:00 kreeg ik een berichtje van een vriendin/collega van mijn oude stage dat zij gebeld was.

Om 15:42 had ik een hartverkettering want ik kreeg het mailtje binnen dat ik geaccepteerd was! Er zat ook een hele papierwinkel bij qua verzekeringen, dus daar ben ik nog wel even zoet mee.

Rond etenstijd open ik mijn mobiel en; "betreft: 2 mogelijke gastfamilies" en een mail van Heavenly Au Pairs, de partnerorganisatie in the UK. Dus ik heb lekker een tijdje de profielen doorgelezen. Maandag heb ik ook gelijk een interview met de partnerorganisatie omdat zij ook nog even een gesprek met mij willen hebben.

Ik hou jullie op de hoogte!

xx Tessa


Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active