Tessa goes abroad

Pakket ingeleverd!

Hoi hoi allemaal,

Hierbij weer een kleine update!

Donderdag, 11 januari:

Vandaag heb ik mijn pakket ingeleverd! Ongeveer een halfuurtje later kreeg ik een mailtje van Travelactive met belangrijke info. Volgende week heb ik mijn interview via Skype. Ben ik overigens wel blij mee dat het via Skype gaat, want naar Venray is het voor mij al 3 (!!) uur reizen   . Van het interview wordt een rapport van gemaakt en samen met mijn boekingspakket opgestuurd naar Engeland. Zij zullen dan aan Travel Active laten weten of ik geaccepteerd wordt voor het programma. Ik heb eind januari ook een workshop in Venray. Ook heb ik een Kinder-EHBO cursus bij hen, maar daar moet ik de datum nog van door krijgen. 

Gezien dat ikzelf niet echt een duidelijk idee had wat er nou in het pakket moet, heb ik hieronder een opsomming gemaakt. Stel gerust vragen in de comments als het niet helemaal duidelijk is!

  • 2 childcare references, 1 character reference (minimaal)
  • een recente pasfoto
  • een medical report van jezelf, en eentje van je huisarts
  • een dear host family letter
  • een family photo album
  • een kopie van je paspoort of ID
  • je schooldiploma (minimaal VMBO of iets wat daaraan gelijk is!) en andere relevante certificaten/diploma's (denk aan je zwemdiploma's, EHBO etc.)
  • je geeft aan waarneer je naar de voorbereidingsworkshop wilt komen
  • eventueel: een kopietje van je rijbewijs
  • eventueel: een VOG voor bepaalde landen

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active